Nu med bilder!

Jag har inte skrivit på ett antal veckor och det finns ungefär sju olika anledningar till det. Dessa har jag dock varken tid eller lust att gå in på just nu. Dock tänkte jag fira bloggens återfödelse och att jag fortfarande tycks ha en aktiv läsare genom att lägga in lite bilder.
här är min innergård, mycket fallfärdig, mycket montmartreDet här är min innegård.
min lägenhet Det här är huvuddelen av min lägenhet, för tillfället med två kamrater i.

Sedan jag skrev sist har jag: Varit en helg i Sverige, haft besök av min kära syster, hyvlat av mig ett halvt ringfinger med en osthyvel, flera gånger sett franska rullskridsko-poliser samt köpt en väska för mer pengar än vad samtliga mina tidigare väskor kostat tillsammans. Jag har också blivit antastad på mitt internetcafé och egentligen var det tänkt att jag skulle ägna detta blogginlägg åt min oerhörda indignation och vrede över det, men det får bli en annan gång.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Que pittoresque! Som de säger i Japan. För de kan inte franska. Fina bilder. Men den där jäveln på internetcaféet ska jag hyvla ner om jag ser honom, får jag låna din osthyvel i så fall? Fattar inte hur han vågade. Nåja, vi ses snart och då kan jag skydda dig från dräggen i Paris.

2008-10-11 @ 19:01:10
Postat av: mari

Min hjälte!

2008-10-12 @ 12:16:23
Postat av: Helen

Gulligt med rullskridskopoliser. Är de effektiva?

Andreas får spöa äckelpäcklet från mig med!

2008-10-12 @ 12:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0